Thursday, December 1, 2011

red and white

Belakangan ini, jiwaku agak rapuh dan mudah stress. Jadi, untuk mengatasi masalah yang kian berleluasa ini, aku mengambil langkah untuk membrowse gambar-gambar cute dan menyedapkan mata memandang di internet. Nampak buang masa, tapi tak kesahlah janji aku bahagia. Inilah hasil kajian aku untuk malam ini.

RED &WHITE

Comel kan red velvet kek. Geram tengok, tapi tak sampai hati nak makan. Sesuai dijadikan juadah ringan di majlis perkahwinan. Tapi kalau majlis buat kat tengah padang tu tak sesuai la, sat gi habes cair cream tuh. 

Kek perkahwinan 3 tingkat yang bisa meruntun jiwa sesiapa saja yang melihatnya. Serius, aku rasa kek ni seksi gila. Lebih tepat lagi seksi dan romantik. =)

Nak jugak dia pun. Syah dah nampak sweet dah tu, tapi aku kureng sikit la. Beg colour hitam. Nampak kurang romantik. Hehe. Patut aku pakai handbag merah juga kan. Kami nampak begitu innocent kerana mampu berwarna sama seperti kain lapik meja dan kerusi. Teknik menyamar seperti sesumpah yang boleh diaplikasikan.


RED and WHITE. KEK dan MANUSIA. Mana lebih manis?

No comments:

Post a Comment