Thursday, May 20, 2010

gula-gula dan swiss roll


Pagi khamis yg indah, saya dan Mr Boyfriend pergi ke library (IRC) untuk study Operations Management (my last paper.. yehoo~).. So, macam biasa, bekalan makanan mesti mau bawak kan.. (dalam tu sejuk kot.. cepat lapar..) Selangkah masuk ke IRC, tiba-tiba sesusuk tubuh berwarna biru datang menghampiri..



Tubuh biru:Tak boleh bawak makanan. Letak kat luar!

Saya : K.. (mcm mana dia bley perasan plastik makanan aku nih?)



Lantas saya pun konon2 letak makanan kat tangga bawah dan terus naik lif (level 2). Tubuh biru itu tengok saya dari luar lif.. usha dgn muka xpuas ati lagi.. dan kami terus study dgn khusyuk.. dan tiba2 perut lapa.. amik la swiss roll tu dan makan sket.. sedang nak kasik skek kat Mr Boyfriend.. tiba-tiba..


Tubuh Biru: Saya dah kata kan makanan tak boleh bawak masuk!!




gambar dicurik daripada fesbuk housemate




Bukan setakat swiss roll, dengan gula-gula Halls yg nyaman pon die sapu.. giat betul.. tapi pakcik jgn igt pakcik hebat.. saya ada lagi seketul swiss roll dalam jacket.. 4 plastik biskut dan lagi 1 bar gula-gula Halls yg nyaman.. hahahahaha~




p/s: hai.. cekap betul mamarazi utp nih.. haha~


No comments:

Post a Comment