Friday, August 20, 2010

peraduan hitam putih


Seperti biasa, kalau benda-benda yang tidak berkaitan dengan pelajaran, non-technical stuffs ni semua kan, memang la saya suka.

tak perlu orang paksa, masuk saja dengan penuh rela.
terima kasih
maria, sebab mengetag saya.

oooppss.. terlebih sudah. bukan contest buat pantun yer omay. hehe. baiklah. apa tunggu lagi, mari join contest ramai-ramai. BLACK AND WHITE CONTEST. hihi~




it's black


it's white


it's black and white




ok, saya tahu, tak de lah style sgt pon gambar ni. tapi saya suka jugak. sebab setiap org macam ada feel yang berbeza. sorg bajet model, sorg maintain macho, sorg buat gaya kuih jemput2 dan yg last tu macam konfius. yang paling kiri tu saya ya encik penganjur. hehe. gambar ini juga dianggap special sebab..... Mr Boyfriend yang tangkapkan.. =)

dengan ini, saya tag
Mar!!!!



p/s: kepada pihak penganjur, kalau tak menang pon, hadiah saguhati harus ada tau! hehe~

No comments:

Post a Comment