Thursday, August 5, 2010

the same story


after nearly 2 years without seeing each other... and then the conversation begins...


nor: myrah boleh drive tak??

me: erm, dah lama kot tak drive. ada lesen ja, tapi simpan.

nor: haha! sama!

me: abes tu macam mana kita nak meronggeng jauh-jauh ni. hahahaha~

nor: tu la, isk. motor pon tak reti bawak ni.

me: motor tu memang la. lagi penakut kot nak bawak. sama la kita!

nor: tau tak pa. tapi dulu pernah amik lesen motor sat. tapi sampai L ja. tak mau dah sambung. takut!

me: ya allah! nor! sama la kita!!! lesen motor kami pon takat L. pastu tak mau jugak sambung.hahahaha!!!

nor: haha. lepas tu orang yang ajar motor tu suruh test bawak motor kat luar litar ja.

me: sama!!!!!!!!!!!



oh my god! is this what they called similar characteristics in best friends???
(or better said, similar bad quality?? hehe~)
even we are apart, with different paths taken plus all the globalisations,
but we still share the same unique story.. wierdo! =)


p/s: nor is my best friend in school. bukan norizan ali. hehe. the conclusion is, best friend i pasti akan ada yg bernama nor! tak kira di mana saya berada.

No comments:

Post a Comment