Friday, October 22, 2010

majlis penyampaian hadiah


eh eh.. macam dah berminggu kan miss omay tak update post baru.. pelik di situ.. ok dah, malas nak bebel.. 


APA ITU KONVOKESYEN PADA PENDAPAT MISS OMAY??

1. berpeluang naik stage chancellor hall dan hampir tergelincir tapi masih maintain hot. bukan salah kasut katy perry i ok.. lantai tu yang licin amat!
2. berpeluang naik stage chancellor hall dan salah turun tangga lepas dapat scroll. 
excited sangat kot eh.. aku pon tak paham dengan diri sendiri. hehe~


walaupun diri ini suka buat error, tapi i tak kesah. i'm one in a million! 
and alhamdulillah! dah graduated! yeayy! =)


edisi sambungan dari gambar Bella Bellon

hey all, saya dan rumet saya da grad!!!!!


saya dan housemates saya suka pose atas stage!!!


saya dan housemates saya suka rumput!!!

saya dan housemates saya rasa macam dah matang dan insafff!!!


rupanya belum insafff.. masih gedik dan suke lompat...


hey all, inilah housemates saya bersama housemates tiri..


ok.. HAPPY GRADUATION to all of you!!! yes, youu darlingss!!!!
thank you so much for all the supportssss.. i love you so much: my family, my beloved friends, my coursemates, and my dearest mr boyfriend (rujuk gambar bawah)




they said "macam datuk n datin la" 

betul ke??? hihi~


No comments:

Post a Comment