Wednesday, July 21, 2010

betapa comel kawan-kawan ku


kawan-kawan saya comel. bukan sahaja rupa paras, tetapi pekerjaan mereka pon comel. setelah saya chatting dengan norizan ali (rumet) dan fath, barulah saya sedar yang kawan-kawan saya ni memang comel lah. hehe~


Bell
bekerja di Lovely Lace.
lepas sehari kerja, berhenti sebab tak tahan berdiri. hihi. comel je.

Nisa
bekerja di kedai kek. sekarang semakin suka buat kek.
duit gaji habis sebab beli barang-barang membuat kek. comel kan.

Ty
bekerja sebagai promoter di pasaraya.
bahagian menjual kain-kain, jubah dan baju-baju cantik.
bila stok baju baru sampai, dialah orang pertama yang beli. haha.
habis jugak duit di situ. sekarang naik pangkat jadi cashier katanya.
hihi~ comel lagi.

Ezzah
bekerja sebagai kerani, di kedai menjual ubatan herba.
sibuk mempromosikan ubat kencing manis sekarang. hehe. comel kan.

Mr Boyfriend
Dia jadi cikgu. mengajar sains. cikgu adam nur kasih.
hihi. ini paling comel.


itulah antara sedikit sebanyak kerja comel kawan-kawan. eh, nak tahu tak, bagaimana fath mengakhiri chatting kami di gtalk?

fath: oke la omay, nak mencari boyfriend. hilang plak. haha~

tengok. kan saya dah cakap kawan-kawan saya memang comel. hihi~



p/s: post kali ini mungkin lebih senang dihadam oleh para wanita. lelaki mungkin akan kurang paham apakah kecomelan yang Miss Omay ngarutkan ni. hehe.

4 comments:

  1. haha ty terbaik sekali. mesti bos die suke kt die haha..

    "...paling comel, dihatiku~~"

    ReplyDelete
  2. comelll~
    aku suke post ko kali ni :D

    ReplyDelete